Cum combatem transpiratia excesiva pe fond nervos

Iul 19, 2016Odaban6 comentarii

Cum combatem transpiratia excesiva pe fond nervos

Transpiratia abundenta cauzata de stresul cotidian

A fi nervos este una, dar a transpira excesiv atunci cand emotiile ne coplesesc nu face decat sa amplifice stresul pe care il resimtim in acel moment. Multe situatii pot declansa sistemul nervos care activeaza glandele sudoripare si productia de perspiratie. Puteti identifica cu usurinta aceste situatii, doar gandindu-va la momentele in care transpirati excesiv: petrecerile, o intalnire, vorbitul in public, etc. Oricare ar fi motivul pentru care transpirati abundent, despre acest lucru vom discuta in randurile care urmeaza.

Pentru a combate transpiratia abundenta pe fond nervos, trebuie sa o intelegem mai intai. Transpiratia nervoasa este rezultatul corpului care se pacaleste singur, gandindu-se ca este in pericol. In multe situatii ( de exemplu atunci cand ne tinem de mana cu o persoana de sex opus, la servici, la un interviu, etc ) este exact invers! Daca am reusi sa ne controlam acele emotii de moment reprezinta cheia pentru combaterea transpiratiei excesive. Pentru a reusi acest lucru ar trebui sa ne pacalim mintea si corpul ca acele situatii nu ne pun in pericol sau in situatii stanjenitoare. Va recomandam sa urmati patru pasi:

Pregatirea

Cand stii dinainte ca urmeaza sa te afli intr-o situatie stresanta, esti in avantaj. Analizati-va temerile legate de situatia care urmeaza sa aibe loc si intrebati-va daca si de ce ar trebui sa fiti nervosi. Trebuie sa constientizati cu adevarat si sincer situatia si sa scrieti pe hartie. Veti constata ca identificarea sursei si acceptarea acesteia prin punerea pe hartie in cuvinte, va oferi claritatea de care aveti nevoie pentru a gestiona situatia. Odata ce ati identificat sursa stresului practicati tehnicile de meditatie descrise mai jos pentru a va pregati mintea pentru situatia ce urmeaza sa aibe loc.

Respiratia

Spuneti-va in gand sa respirati. De obicei acest lucru il facem automat, dar o crestere a adrenalinei ne poate face sa respiram mai adanc si mai rapid. Luand o gura adanca de aer, ne spunem practic corpului si mintii ca nu are de ce sa se teama, ca suntem calmi si relaxati. Pentru a exploata la maximum acest exercitiu, inhalati adanc, pe nas, tineti-va respiratia cateva secunde si expirati pe gura. Repetati acest exercitiu de zece ori.

Concentrati-va asupra momentului

Nu va lasati coplesiti de scenarii negative care pot declansa o transpiratie excesiva. Pastrati-va concentrarea.

Nu transpira

Daca incepeti sa transpirati, nu va faceti prea multe griji. Cu cat acordati mai multa atentie acestui lucru, veti incepe sa transpirati si mai abundent. Intalnirile de afaceri sau cele romantice, presiunea timpului sunt parte a vietii cotidiene care pot duce la un stres suplimentar. Transpiratia abundenta cauzata de stres este doar unul din efectele nedorite la care se mai adauga si mirosul neplacut. Testat la clinici de renume din Germania si UK, Odaban Antiperspirant are o compatibilitate dovedita dermatologic la nivelul pielii si reduce transpiratia cu pana la 90 de procente dupa numai trei aplicari oferind o extra protectie impotriva transpiratiei cauzata de stres.

Odaban Antiperspirant Spray reprezinta tratamentul de prima intentie impotriva transpiratiei excesive deoarece poate fi foarte usor de procurat de catre pacient (este disponibil in farmacii, nu necesita prescriptie medicala). Mecanismul de actiune al antiperspirantelor include scaderea productiei de transpiratie ca urmare a reducerii activitatii glandelor sudoripare.

Pin It on Pinterest